Mitä olen viimeisten viikkojen aikana tehnyt?

Niille, jotka eivät vielä ole hehkutustani kuulleet paljastan nyt mitä olen viime aikoina puuhastellut...

Käyhän katsastamassa uusi nettisivuni http://www.nauravasydan.com/. Olen perustanut vihdoin viimein oman yrityksen! :)

Oman terveyden vaaliminen ja terveellisten elintapojen opettelu ovat laadukkaan elämänlaadun peruspilareita. Useimmat meistä tietävät kyllä että kasvikset ovat hyvästä ja mäkkärin ruoka pahasta, mutta siitäkin huolimatta jokapäiväisten hyvien valintojen tekeminen ei ole niin helppoa. Ja kuitenkin pienillä elämänmuutoksilla voi saavuttaa suuria terveydellisiä hyötyjä. Uusien tapojen omaksuminen vaatii kärsivällisyyttä, motivaatiota ja  avoimuutta, mutta sen ei tarvitse olla tiukkapipoista eikä ankeaa. Minä voin valmentajanasi auttaa sinut uudelle, elämänmittaiselle polulle joka palkitsee.

Otan valmennuksissani ihmisen huomioon kokonaisuutena, eli en tuijota pelkästään lautasen sisältöä. Ihmissuhteet, ura, liikunta ja henkinen tasapaino ovat vähintään yhtä tärkeitä ja valmennus räätälöidään tarpeidesi mukaan. Valmennukseni ovat pääasiassa pitkäkestoisia johtuen ihan siitä, että elintapojen muuttaminen vaatii aikaa ja harjoitusta. Minä olen tukemassa muutostasi askel askeleelta ja sitoudun tehtävääni 100%!

Mikäli sinusta tuntuu että tarvit tukea ja osaavaa ammattilaista terveellisten elintapojen opetteluun, ota yhteyttä. Annan tällä hetkellä vain henkilökohtaista valmennusta, mutta ryhmävalmennuksiakin on tulossa.
Voit myös liittyä uutiskirjeeni sähköpostilistalle mailaamalla osoitteeseen mj.lahtinen(a)gmail.com. Ensimmäiset uutiskirjeet ovat luettavissa http://www.nauravasydan.com/ blogista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti